culmea ... iar e iarna!


În ultimul timp primesc din ce în ce mai multe confirmări despre faptul că trăim întro țară de prostovani. Cum altfel ai putea să îi numești pe cei care sunt luați prin surprindere, în fiecare iarnă, de ninsoarea care se așterne peste noi, culmea, în luna decembrie. Autoritățile se comportă ca niște retardați mintal, iar noi acceptăm scuzele lor. Care sunt mai prosti?

Astăzi, în drum spre birou am trecut prin Piața Victoriei și ghici ce? Stăzile erau pline de zapadă, iar mașinile de dezăpezit stăteau în mijlocul pieței și se "odihneau". Un singur atelaj rula pe Blvd. Titulescu între Piața Victoriei și Str. Dr. Felix. Cei care cunosc zona, își pot da seama cât acopereau din Blvd. Titulescu. Cam 25%. Mult nu?
Altă anomalie ... când curăță zapada de pe străzi, o dau întro parte și blochează mașinile parcate (regulamentar). Am văzut mulți șoferi care se chinuiau să își scoată mașinile din parcare și nu reușeau pentru că aveau un morman de zăpadă în fața/spatele lor. Singura lor alternativă este să ia o lopată și să își facă loc. Ghici unde aruncau zăpada? Normal, în stradă. :))) Bestial. Și uite așa ... vorba românului ... munca în zadar.
Să mai zic? .... Totuarele ... Vi se pare ormal să trebuiască să mergi pe stradă ca trotuarul este plin de zapadă? Mie nu. Și nu mă refer la o străduță adiacentă. Mă refer la Calea Victoriei. Legea prevede ca toți locatarii unei clădiri să își curețe zăpada din fața clădirii. Unii respectă, alții nu. Iar alții, cei mai mulți, își cuăță doar zona din fața intrării. Atăt. I-am "urmărit" și pe cei de la clădirile de birouri ... curăță doar 1-2m in fața cladirii, restul trotuarului rămânând plin de zapadă. Unii ar spune că e bine că își curăță măcar atât, alții ar spune că nu e treaba lor ... eu cred că este corect să curețe tot trotuarul. Dar probabil cer prea mult. Am pretenții prea mari.
Ultimele zile mi-am tot pus întrebarea: care este soluția la aceste probleme? Mulți sesizăm aceste anomalii, dar nu știm ce să facem. Alegerile nu sunt o opțiune. Ar trebui să putem schimba ceva și în timpul mandatelor. De ce trebuie să aștepăm 4-5 ani ca să putem schimba ceva?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

2012

vise ...