vreau si eu imunitate!

Vreau si eu sa am imunitate. Binenteles ca nu parlamentara. Doar nu m-am prostit intratat incat sa ma bag in troaca porcilor.  Nuuuu. Vreau doar imunitate la prostie.

De azi dimineata se vorbeste intruna de prostia presedintelui tarii, a guvernantilor si a parlementarilor. Binenteles ca se acuza de prostie unii pe altii. Stii ce e cel mai "distractiv" ... ca nu isi dau seama ca se fac de ras. Toti. La unison. Nu cred ca mai era cazul, dar ne-au demonstrat inca o data ca singur lor gand este la ciolan. Atat.

Oare mai exista vre-un cetatean al Romaniei care sa mai creada lozincile populiste pe care le arunca in stanga si in dreapta cei care "ne conduc"? Eu sper ca au inceput sa se lumineze chiar si cei mai inraiti partizani. Daca nici acum nu realizeaza ce se intampla, atunci suntem pierduti. :((

Comentarii

  1. "TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL !"
    Din pacate ne caracterizaza tziganeala asta chiar si cea politica. Dar de suportat tot noi suportam si tragem ponoasele acesteia. Crezi ca lor le pasa ? Nuuuu ca " CIOLANUL " este la ei in farfurie si noi roadem osul gol. Politica Damboviteana si lipsa de responsabilitate a celor care ne reprezinta nu fac decat sa ne fie si mai mare sila de actuala politica si de cei care o fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am impresia ca vor sa ne lase si fara acel os de ros. Oricum, anul asta merg la vot doar ca sa imi anule votul. Macar asa pot sa fiu sigura ca nu se folosesc (si) de mine.


    PS. Multumesc pentru comentariu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ileana, cred ca pe asta mizeaza si ei, pe cei, noi, care suntem in stare sa stam la coada la vot si sa stampilam aiurea( eventual cu stamiplele copiilor, aceale colorate si cu forme de animale =)) )....asa vor putea sa isi faca mai usor jocul, deja stiut si jucat la zaruri dinainte de campanie....
    Roxanica( care acum sufera de teoria conspiratiei) =))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

2012

vise ...