vise ...

Prietena mea cea mai buna (Adriana) are un nepot (Ghighi) care vrea sa devina actor la Hollywood. Deocamdata e la scoala de muzica la Pitesti, dar are ambitii mari.

Pana atunci, eu si Adriana ne facem planuri. Visam. Cum va ajunge el mare actor... Cum ne vom da coate prin salile de cinematograf si ne vom lauda la "babutele" noastre cu asemenea cunostinte... "Tu, darga. L-ai vazut pe actorul ala american, George Eftimie. Ala frumuselu' de face ravagii la fete tinere. E roman. E nepotul celei mai bune prietene" .... :))

Viata va decide daca acest vis se va implini. Eu nu pot decat sa ii urez noroc si putere de munca. Va avea nevoie.

Comentarii

  1. si continuand visul, eu la serviciu paste mari si tari, vorbind cu unul din colegii mei..."ai vazut-o aseara pe Alexa la TV? E in Australia si i-a cucerit si pe ei. E fata prietenei mele cele mai bune...Nr. 1 in rock..."

    Alexandra invata chitara acum cu pasiune si ambitie.

    RăspundețiȘtergere
  2. da da :))

    asa se ii ajute Dumnezeu .... pe amandoi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si apare si colega de la foto care spune....viata nu decide pentru nimeni, fiecare persoana decide pentru viata lui ;)

    Roxanica (filozoafa de serviciu)

    cat despre Alexanda si chitara ei...hmmm cunosc eu un impresar foarte bun, asa ca Alexandra da-i bataie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes Alexandrei! Si...ma bucr foarte mult ca am ocazia sa citesc blogul tau! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. de cand tot spun ca fac un blog. pana la urma l-am facut. nu stiu daca este ceva de "capul" lui dar ... :D

    si pentru Roxanica ... eu sunt usor fatalista si cred in existenta unui destin de la care nu prea putem sa ne abatem. putem alege calea, nu si destinatia. asa cred eu :)

    multumesc tuturor pentru urari si gandurile bune

    RăspundețiȘtergere
  6. sigur ca ne putem alege calea, dar eu tot nu cred in acea matrice care exista asupra capetelor noastre inainte de a ne naste....destinatia este consecinta propriilor alegeri pe care le afci atunci cand iti alegi calea....

    nu cred in stele deasupra capului, nu cred insa nici in coincidente...cred doar in liberul arbitru al fiecarui om, cred in alegerea fiecaruia si nu accept lamentarile posibil ulterioare

    mam,aaaaa m-a luat gura , nu gluma!!!

    va pup foarte dulce

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

2012