as vrea sa ...

Am fost intrebata: "Ileana, ce ti-ai dori tu, pentru tine? Pentru sufletul tau?" Si apoi mi se spune sa exclud sanatate, fericire ... generalitatile. Sa spun concret. Ce vreau!

Ei bine ... nu stiu ce vreau. Nu vreau nimic si totusi imi doresc sa am totul. Sa am linistea de a face ceea ce imi place, sa am puterea de a inlatura gandurile negre (gri?!), sa am sustinerea de a merge mai departe. ... Si uite ca asta este de fapt problema mea. Am inceput prin a lua, a pretinde. Si uit cat de important este sa daruiesti. Tind sa uit bucuria pe care o am cand citesc uimirea si apoi fericirea pe chipul celei/celui caruia ii daruiesc ceva. Tind sa las grijile de zi cu zi sa imi coordoneze miscarile, sa imi indrume pasii, desi constientizez (?!) ca acestea sunt, de cele mai multe ori, fleacuri.

Ei bine, as vrea sa ... 

Ma gandesc serios la ce as vrea eu, pentru mine. Si inca nu am gasit un raspuns care sa ma satisfaca. Deocamdata am inceput sa caut intro directie in care nu am mai fost. Este interesant, incitant si sunt sigura ca imi va face placere sa merg pe acest drum. Cel putin calatoria va fi deosebita. Nu stiu (inca) cum va fi la destinatie, daca exista vreuna. Probabil ca va fi doar o calatorie cu multe opriri, fara o destinatie precisa. Sau poate ca voi alege eu destinatia finala in functie de ce voi descoperii? Cine stie?

Mi-ar placea sa aud parerile voastre despre dorintele personale.  Cum vedeti realizarea acestora? Ne putem ajuta reciproc? Putem/vrem sa daruim? Eu as vrea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

2012

vise ...